De oplossing: beheer uw klantenstromen met de digitale klantenstopper
Met de versoepeling van de COVID-19 beperkingen in industrie en handel staan veel detailhandelszaken nu voor nieuwe uitdagingen: Hoe zorg ik voor de minimale afstand tussen klanten en hoe controleer ik het aantal mensen in de winkel? Terwijl de minimale afstand meestal wordt verduidelijkt door markeringen op de vloer, biedt e-shelf-labels een slim systeem waarmee u de klantenstroom bij de in- en uitgang kunt meten en de klant via digitale klantenstoppers of alternatieve digitale signage displays, zoals bij een verkeerslichtsysteem, kunt visualiseren of hij of zij op dat moment de winkel mag binnengaan of moet wachten.
Het e-shelf-labels Smart Customer Flow Management gebruikt sensoren om bij te houden hoeveel klanten zich momenteel in de winkel bevinden en geeft deze informatie door aan de software. De software vergelijkt de gegevens met het vooraf ingestelde personenlimiet en stuurt het bijbehorende signaal naar het display.
Als de limiet is bereikt, geeft een STOP- of rood verkeerslichtsymbool op de digitale klantenstopper de klant aan dat hij of zij voor de winkel moet wachten. Als een klant de winkel verlaat, verandert het verkeerslicht op het display weer in GO of groen. Het display kan via een Content on Demand-systeem individueel worden vormgegeven in uw huisstijl en worden aangevuld met verdere informatie zoals reclame of nieuws.
- Gemakkelijk te installeren en te gebruiken
- Continue informatie over de klantenstroom in de winkel
- Transparantie voor klanten en medewerkers
- Werkdrukontlasting van uw medewerkers
- Begrijpelijk en intuïtief ontwerp (bijvoorbeeld een "Corona stoplichtsysteem")
De installatie van het systeem is eenvoudig en vereist geen speciale kennis. Zolang u beschikt over een lokaal draadloos netwerk (WiFi) met internettoegang en standaard netwerkverbindingen, is uw winkel geschikt voor de implementatie van de Smart Customer Flow Manager. Vrijwel elke monitor of TV met een HDMI-aansluiting kan worden gebruikt om de inhoud weer te geven. Als u bestaande displays wilt gebruiken in plaats van de aanbevolen digitale klantenstopper, heeft u naast de sensoren en software die in het systeem zijn opgenomen ook een mediaspeler nodig, die wij u graag als onderdeel van het pakket aanbieden. Het aantal sensoren hangt af van de indeling van uw winkel. Als de in- en uitgang identiek zijn, is één sensor voldoende. Als in- en uitgang gescheiden zijn, heeft u twee sensoren nodig.
De inhoud van de displays en het beheer van de toegangsinstellingen (bijvoorbeeld het instellen van de limiet) kunnen eenvoudig worden beheerd en bewerkt via een gebruiksvriendelijke webinterface. Ontwerp de sjablonen volgens uw huisstijl en voeg individuele content toe: reclame, kortingsacties, winkelnieuws of algemeen nieuws. Zo kunt u de digitale klantenstoppers gebruiken als advertentieruimte en de wachttijd voor uw klanten voor uw winkel aangenamer maken.
Galerie
Prijzen
Alle prijzen zijn nettoprijzen in euro.
Sensoren:
Ingang en uitgang identiek (1 sensor) 169,00€ netto |
Ingang en uitgang afzonderlijk (2 sensoren)
319,00€ netto |
Digital Signage Display:
Optie A: 43" digitale klantenstopper van e-shelf-labels
1290,00 € netto |
Optie B: bestaand display met A-216W Media Player
75,00 € netto |
Licentiekosten:
Maandelijkse kosten voor Smart Customer Stream Management (3 maanden vooruit)
20,00 € netto |
Na Corona: Winkelanimatie en interactief productadvies
Sensoren en display kunnen ook na de COVID-19 pandemie nuttig in de winkelinfrastructuur worden geïntegreerd. Terwijl de sensoren de klantenstromen kunnen blijven meten voor statistische doeleinden, dient het digitale reclamebord bijvoorbeeld als modern reclamemedium of als interactief productadvies. Zo maakt u het uw klanten gemakkelijker om direct een aankoopbeslissing te nemen en hoeven zij niet meer online te zoeken naar hun favoriete artikel! Via display of touchscreen geven de virtuele verkoopadviseurs de essentiële informatie over het gewenste artikel. Bovendien toont de koppeling met de digitale prijsetiketten van e-shelf-labels de positie van het artikel door het knipperen van de in de etiketten geïntegreerde LED's, waardoor lang zoeken in de winkel en een eventuele afbreuk van de aankoop wordt voorkomen.
Ähnliche Produkte
- Value Added Features
Ideální funkce s přidanou hodnotou pro aplikace digital signage: Funkce s přidanou hodnotou, jako jsou mobilní platební systémy nebo automatizované řízení zásob v reálném čase
- Elektronische prijskaartjes
Elektronische prijskaartjes met e-inktechnologie zijn gemakkelijk te lezen, eenvoudig te installeren en universeel te gebruiken met NFC-technologie.
- Digitaal reclamebord / digitale klantstopper
Ideale hardware oplossing voor interactieve productadviseur software: Het digitale reclamebord met 43 inch full HD display - de ideale tool voor het genereren van nieuwe klanten.