VUSION Engage - De interactieve videorail van SES-imagotag

Voordelen
  • Handige controle en aanpassing van inhoud direct vanaf de tablet
  • Interactieve winkelervaring met productspecifieke QR-codes/video's/GIF's
  • Innovatieve marketingtool direct daar waar de aankoopbeslissing wordt gemaakt
  • Transparante klanten- en medewerkerscommunicatie in real-time

Met name producten die bijvoorbeeld achtergrond informatie vereisen over hun gebruik, toepassing of installatie kunnen zo worden geïllustreerd met een verklarende video op de LCD-videorail. Op deze manier maakt de VUSION Engage een directe interactie mogelijk met het winkelend publiek bij het schap, waarbij u uw producten promoot met specifieke marketing campagnes op de LCD schermen van de videorails en klanten een passende, verkoopbevorderende ervaring biedt.

Hoe werkt de VUSION Rail?

Door het VUSION Engage IoT cloud platform direct met de schappen te verbinden wordt slimme operationele wendbaarheid mogelijk: content zoals prijsverlagingen, campagnes of vouchers kunnen op de VUSION Engage snel worden beheerd en gewijzigd dankzij synchronisatie met alle kassasystemen. Alles wat nodig is, is een vaste stroomtoevoer en een WiFi verbinding (frequentiebanden 2,4 GHz en 5 GHz) of Bluetooth. Op deze manier vindt transparante klanten- en medewerkerscommunicatie in real-time plaats.


De bediening en aanpassing van de positionering van de prijskaartjes en de helderheid van het display gebeurt via een touchbar interface aan de onderkant van elk VUSION Engage display of praktisch direct via het content management systeem, bijvoorbeeld vanaf een tablet. Tegelijkertijd is de videorail beveiligd tegen tussenkomst van onbevoegden, zodat klanten geen prijskaartjes kunnen verplaatsen en de touchbar alleen door bevoegde personen kan worden bediend. Dankzij het aluminium frame is de LCD-videobalk bovendien krasbestendig, uiterst robuust en kan hij op elk schap worden gemonteerd.