Digitale deurbelettering: individueel en duurzaam
Ruimtesignalisatie met behulp van digitale deurbordjes behoort niet langer alleen tot de detailhandel. Naast innovatieve bewegwijzering zijn digitale borden op de meest uiteenlopende gebieden te vinden. Hieronder vallen digitale borden voor de industrie, evenementen, gastronomie of toerisme.
Door het gebruik van digitale borden in vergaderzalen, conferentiezalen, medische faciliteiten, hotels of restaurants kan het dagelijkse werk van werknemers veel gemakkelijker worden gemaakt. Binnen enkele seconden worden nieuwe boekingen of reserveringen weergegeven op de elektronische deurbordjes die aan de vergaderzalen zijn bevestigd. Zo zijn medewerkers, bezoekers en gasten altijd op de hoogte.
Hoe werken digitale borden?
De innovatieve digital signage wordt draadloos bestuurd en bijgewerkt via een router. De router moet via Ethernet worden aangesloten. Afhankelijk van uw voorkeuren kunnen individuele lay-outs eenvoudig worden gemaakt met digital signage software, zoals fbOS, Jeegy of oplossingen van de fabrikant, en via de radio in het digitale bord worden geïmporteerd, zodat er geen grenzen zijn aan uw eigen creativiteit. De levensduur van de batterij van de digitale displays spreekt ook voor hun kosteneffectiviteit. Zelfs met meerdere updates is de levensduur van de batterij enkele maanden. Met het gebruik van digitale deurborden zijn de onderhouds- en exploitatiekosten voor uw bedrijf extreem laag. De eenvoudige installatie van de digitale borden betekent ook dat ze kunnen worden gebruikt in een breed scala van toepassingen.
Digitale kamerbewegwijzering met E-Ink technologie vervangt ook de traditionele papieren gedrukte bewegwijzering. Dit is niet alleen duurzaam, maar het stelt uw bedrijf in staat om geld te besparen door het centraal beheren en weergeven in bijna real-time van informatie uit uw eigen systeem. Dit betekent dat het digitale deurbord en uw klanten altijd up-to-date zijn en dat de beschikbare ruimte veel efficiënter kan worden gebruikt.
U beslist welke gegevens worden gebruikt voor de weergave op het digitale bord door één of meer verbindingsopties te selecteren uit de beschikbare collectie. Met slechts enkele klikken wordt de gewenste informatie, zoals afspraken uit MS Outlook of Google Calendar, opgehaald en gevisualiseerd. Het gebruik van innovatieve e-paper displays maakt een volledig grafische weergave van de kamerbezetting mogelijk. Zo kunnen bijvoorbeeld kantoorruimtes, vergaderruimtes, seminar- en conferentiezalen, behandel- en patiëntenruimtes op elk moment worden bijgewerkt en eenvoudig worden beheerd.
- Verschillende frames
- Werkt op batterijen
- Laag stroomverbruik
- Vervangbare batterij
- Tot 180 graden kijkhoek
- Staand en liggend formaat
- Talrijke montagemogelijkheden
- Moderne gebruikersinterface met eenvoudige, intuïtieve bediening
- Nieuwste HTML 5-technologieën
- Probleemloze uitbreiding en verbinding met andere systemen mogelijk
- Gecodeerde overdracht en toegangsbeveiliging (login)
- Duurzame en milieubewuste oplossing
- Aansluitmogelijkheden via REST-interface
- Platform- en apparaatonafhankelijke toegang via elke browser
ROOMZ: Revolutionair ruimtebeheer en efficiënte werkplekoplossingen
Zalen efficiënter gebruiken, interne processen verbeteren en de tevredenheid van medewerkers verhogen - ROOMZ producten realiseren de flexibele werkomgeving van de toekomst: Via een touch panel kunnen medewerkers vrije zalen direct op het ROOMZ display boeken of vrijgeven als een afspraak vroegtijdig afloopt. Als ideale aanvulling controleert de ROOMZ Sensor de huidige kamerbezetting en detecteert via de Desk Sensor de aan- of afwezigheid van deelnemers en geboekte maar ongebruikte kamers (ghost - meetings). Dankzij de auto-release functie van de sensor worden deze kamers automatisch weer vrijgegeven, zodat de ruimtebronnen intelligent en tijdbesparend kunnen worden gebruikt.
Daarnaast geeft de ROOMZ-sensor waardevolle inzichten in de effectieve bezetting van kamers en werkplekken op basis van de plattegrond van uw organisatie: Via de Room Viewer kunnen medewerkers op verschillende eindapparaten - zoals smartphones of tablets - vrije werkplekken zien die ze kunnen reserveren voor vergaderingen.
Als campusoplossing voor universiteiten en bedrijventerreinen of als bedrijfsoplossing in kleine kantoren, praktijken of coworking spaces - de stijlvolle ROOMZ signage in een aluminium frame harmonieert met elke kantooromgeving: het display vereist geen bekabeling, is compatibel met de bestaande Wi-Fi-infrastructuur en kan worden gemonteerd op alle oppervlakken zoals glas of hout.
{{::}}
Joan: Flexibel ruimtebeheer, altijd en overal
De medewerkers die vergaderingen plannen of bijwonen zijn niet altijd direct op kantoor. Joan by Visionect is bij uitstek geschikt voor dergelijke flexibele werkmodellen. Het room management systeem kenmerkt zich door zijn flexibiliteit en apparaatonafhankelijkheid. Kamers of gedeelde bureauzones kunnen comfortabel via software of de Joan app worden geboekt, zowel op kantoor als onderweg. De software kan ook worden gebruikt om snel wijzigingen aan te brengen in reeds geplande afspraken, zoals een verlenging of verschuiving. Bovendien kunt u met de app zoeken naar vrije ruimtes of bureaus, wat vooral handig is voor externe medewerkers of gebruikers van gedeelde bureaus. De informatie wordt vervolgens ook bijgewerkt op de digitale deurbordjes voor de kamers.
De elektronische deurbordjes van Joan functioneren dus als onderdeel van het ruimtebeheersysteem en passen zich aan zodra er wijzigingen worden aangebracht in de software, in de app, op het display zelf of in de aangesloten agenda-apps. De op e-paper gebaseerde deurbordjes zijn bijzonder goed leesbaar en hebben een lange batterijduur.
Afhankelijk van de toepassing zijn de Joan displays verkrijgbaar in formaten van 6 inch en 13 inch en kunnen ze dankzij de bijbehorende houder altijd in het best mogelijke licht worden gepresenteerd. In samenwerking met mobiele apparaten met de Joan app maken de ePaper displays altijd actuele en eenvoudige kamerbewegwijzering mogelijk voor moderne werkplekken, ongeacht of de medewerkers op dat moment op locatie of onderweg zijn.
Andere Produkte
- Elektronische prijskaartjes
Elektronische prijskaartjes met e-inktechnologie zijn gemakkelijk te lezen, eenvoudig te installeren en universeel te gebruiken met NFC-technologie.
- ROOMZ
ROOMZ producten realiseren het wendbare en slimme werkplekconcept van de toekomst met hun interactieve signage oplossingen.
- Software
De software die wij aanbieden voor elektronische prijsetikettering heeft uitgebreide analyse- en rapportagetools.