Past als maatwerk: De fashionTAG voor uw winkel
Nederlanders geven jaarlijks per persoon bijna €1000,- uit aan kleding, sportartikelen en schoenen. Door de concurrentie van online retailers zijn de eisen van klanten aan stationaire modewinkels en sportwinkels gestegen. Om de grote dynamiek in de textiel- en modehandel het hoofd te bieden, kunnen elektronische prijskaartjes de textielindustrie in de detailhandel digitaliseren. fashionTAG's geven de actuele voorraad en prijs elektronisch weer op het etiket, garanderen een hoogwaardige leesbaarheid met een lange levensduur van de batterij, minimaliseren klachten van klanten en bieden personeel meer tijd om hun klanten te adviseren. Dankzij het moderne ontwerp is de fashionTAG bijzonder geschikt als digitaal prijskaartje voor mode en textiel, omdat het vrij klein is en daarom bijvoorbeeld ideaal aan schoenen kan worden bevestigd
- Minimalisering van klachten van klanten door real-time prijzen
- Uniformiteit van online en offline prijzen
- Concurrentievermogen door flexibele en event-based kortingen
- Wereldwijde prijsnauwkeurigheid voor retailers
Wanneer klanten een winkel binnengaan, zijn ze meestal al perfect op de hoogte van de productprijzen van de concurrentie - zelfs in de winkel kunnen ze de actuele prijzen online opzoeken. Prijskaartjes in modewinkels kunnen moeilijk te lezen zijn als de artikelen meerdere malen zijn afgeprijsd. Tegelijkertijd leiden frequente prijswijzigingen met de hand gemakkelijk tot een onjuiste prijsaanduiding, wat weer leidt tot klachten van klanten. De fashionTAG garandeert met zijn nauwkeurige real-time prijsstelling dat een artikel bij de kassa precies de prijs kost die erop staat aangegeven. Het feit dat de prijzen centraal op de fashionTAG worden bijgewerkt zonder extra handmatige inspanning, maakt een toekomstgericht en foutloos prijsbeheer mogelijk in de prijsgevoelige modebranche. Winkelmedewerkers hoeven de prijskaartjes voor afzonderlijke artikelen in de winkel niet meer af te drukken, aan te brengen en te controleren. De winkelier kan zo spontaan reageren op de ontwikkeling van de vraag en klanten worden onmiddellijk geïnformeerd over speciale acties en aanbiedingen - bijvoorbeeld uitverkoop en kortingen.
De detailhandel scoort met goede service en persoonlijk advies. Met het innovatieve real-time inventarisatiesysteem van de digitale labels behoort het eeuwige zoeken en tellen van artikelen in het magazijn of in uw winkel tot het verleden. Dankzij de geïntegreerde NFC-chip toont de fashionTAG altijd de actuele informatie van het artikel, zoals in welke maat een sportschoen beschikbaar is en hoe vaak deze maat nog in het magazijn beschikbaar is. Door middel van QR-codes kunnen digitale prijskaartjes worden verbonden met de smartphone van de klant, bijvoorbeeld om producten in de winkel te reserveren.
Moderne retailconcepten genereren een digitaal ondersteunde winkelervaring voor uw klanten: De "one-item presentatie" bijvoorbeeld, waarbij elk kledingstuk en accessoire slechts één keer wordt gepresenteerd, kan inspirerende themawerelden creëren en uw winkel een showroomkarakter geven. Klanten kunnen hun gewenste item via een smartphone scannen, hun maat selecteren en passen in slimme paskamers - als de kleding niet past, kan in de paskamers via een display een andere maat worden besteld. Ook kan met één druk op de knop een persoonlijk adviseur worden ingeschakeld.
Het real-time voorraadbeheer van het fashionTAG label zorgt voor een revolutie in de arbeidsproductiviteit en de klantenservice: er is meer tijd voor persoonlijk klantenadvies, wat vooral in de detailhandel essentieel is. Het voorraadbeheersysteem is zeer nauwkeurig omdat het voortdurend gegevens uit de real-time productverkoop haalt en invoert, waardoor de voorraadnauwkeurigheid verbetert.
- Weergave van momenteel beschikbare goederen door real-time voorraadbeheer
- Futuristische bedienings- en winkelconcepten voor een nieuwe klantervaring.
- Tijdsbesparing voor klantenservice en advies
- Probleemloze toepassing op kleine artikelen zoals sportschoenen
- Individuele showroomuitstraling voor uw winkel
- NFC-toegang/ smartphoneverbinding voor artikelreserveringen
- Procesoptimalisatie en verhoogde arbeidsproductiviteit
Innovatief en individueel ontwerp
Op de slanke en lichte fashionTAG is ruimte om merklogo's of afbeeldingen weer te geven. Met hun aantrekkelijke ontwerp zorgen de digitale prijskaartjes voor een exclusieve, eigentijdse uitstraling, een inspirerende merk- en winkelbeleving en vergroten ze de stimulans voor klanten om te kopen. Of het nu gaat om schoenen, kleding of accessoires - de fashionTAG past als gegoten!
Snel en contactloos betalen met Scan & Go
Lokaal winkelen en tegelijkertijd profiteren van de voordelen van online winkelen? Met de Scan & Go software is dat mogelijk, want artikelen kunnen comfortabel in de winkel worden betaald - zonder lange wachttijden bij de kassa en contact met personeel of kassa's. Na het scannen van de fashionTAG met de smartphone via NFC of QR-code kan de klant het gewenste artikel direct betalen en vervolgens de winkel verlaten.
Scan & Go - een innovatieve betaaloplossing van e-shelf-labels in samenwerking met Shopreme en SES-imagotag - kan eenvoudig worden gekoppeld aan de fashionTAG's en maakt dankzij de mobiele self-checkout aan de kassa een bijzondere winkelervaring voor de klant mogelijk. Uiteindelijk bespaart dit niet alleen tijd, want de mogelijkheid om verdere productinformatie en tips over speciale promoties te ontvangen wordt als een extra voordeel beschouwd ten opzichte van het gebruikelijke koopproces aan de kassa.
Een ander toepassingsgebied: evenementenaccreditatie met de fashionTAG
Niet alleen binnen de modebranche komen fashionTAG's volledig tot hun recht, maar ze worden ook gebruikt als toegangskaart of ticket in het kader van accreditatie op beurzen en evenementen. De allrounder overtuigt door zijn moderne design en flexibele bediening, die snelle updates en individuele aanpassing aan het evenemententerrein mogelijk maakt.
Om een vlot verloop van uw evenement te kunnen garanderen, is een gestructureerd en gepland gastenbeheer noodzakelijk. Het is belangrijk dat de toegang tot verschillende bezoekersgebieden voortdurend wordt geregeld. Dit is waar fashionTAGs uitblinken als accreditatiebadges en gepersonaliseerde tickets: de bezoekersgegevens die al zijn opgeslagen in het systeem en andere webdiensten kunnen vooraf worden opgeslagen op de fashionTAG. Dit vergemakkelijkt het inchecken en het bezoekersbeheer in het algemeen voor evenementen zoals sportevenementen, festivals, zakelijke evenementen of beurzen. Opgeslagen als een barcode of QR-code kan de persoonlijke informatie binnen enkele seconden worden uitgelezen met een geschikte scanner of smartphone.
Dankzij intelligente roaming binnen het Access Point-netwerk kan de toegangscontrole centraal worden geregeld, wat zorgt voor een hoog comfort en een hoge mate van veiligheid voor bezoekers. Naast technische details zoals de lange levensduur van de batterij overtuigt de fashionTAG met een eigentijds en praktisch design. Individueel bedrukbare lanyards, die in de huisstijl van uw bedrijf kunnen worden ontworpen, dienen als geschikte houder. Kies nu voor elektronisch deelnemersbeheer en digitaliseer uw accreditatieprocessen!
OVERIGE PRODUCTEN
- Peg Hook Labels
Minimalistische prijskaartjes, speciaal voor de handel.
- Vivid Shelf Edge
De interactieve Vivid Shelf Edge displays vormen, in combinatie met de bijbehorende stroomrails, de ideale componenten voor efficiënte schapbewegwijzering in de detailhandel.
- fashionTAG
Door zijn moderne ontwerp is de fashionTAG bijzonder geschikt voor mode en textiel. Hij is vrij klein en kan daarom ideaal worden bevestigd.