Revolutionaire oplossingen voor uw wachtrijmanagement
Linistry is veel meer dan alleen een softwareoplossing - het is het antwoord op de veranderende behoeften van uw organisatie en uw klanten. Met Linistry krijgt u flexibel en op maat gemaakt wachtrijmanagement dat uw activiteiten optimaliseert, uw efficiëntie verhoogt en de klantervaring naar een hoger niveau tilt.
In de detailhandel kan wachten frustrerend zijn voor klanten, of het nu tijdens het hoogseizoen, de uitverkoop of promoties is. Met Linistry kunt u deze wachttijd omzetten in waardevolle winkeltijd. Klanten hoeven niet langer in lange rijen te staan en kunnen de vrijgekomen tijd gebruiken om meer te snuffelen en te winkelen in je winkel.
Verbeter je efficiëntie en verhoog je verkoop!
KORTE WACHTTIJDEN
Linistry biedt duidelijke wachtrijen, zelfs als de wachttijd kort is. Het is handig voor klanten om te weten waar ze zich in de wachtrij bevinden, omdat dit misverstanden kan helpen voorkomen. Door klanten te laten weten wanneer ze aan de beurt zijn, creëert Linistry een ontspannen klantervaring. Klanten kunnen na de melding naar voren stappen, waardoor het personeel op een meer ontspannen manier kan werken.
LANGERE WACHTTIJDEN
Linistry maakt het mogelijk om op afstand in de rij te gaan staan, met name voor langere wachttijden. Dit vermindert het aantal mensen dat op locatie moet wachten, wat weer opstoppingen en overvolle ruimtes voorkomt. Dit draagt niet alleen bij aan efficiëntie, maar verhoogt ook de veiligheid en het gemak voor uw klanten.
CROSS-SELLING
Voor retailers is elke klantinteractie een kans om de verkoop te verhogen. Linistry is ontwikkeld met dit in gedachten en biedt geïntegreerde functies die cross-selling bevorderen en het aantal verlatingen verminderen. Je kunt gepersonaliseerde aanbiedingen en informatie rechtstreeks naar klanten sturen om hun aankoopbeslissingen te beïnvloeden en de verkoop te verhogen.
EENVOUDIGE & NAADLOZE INTEGRATIE
Linistry is een kant-en-klare oplossing die zonder complexe installatie kan worden gelanceerd. De flexibele implementatie kan worden uitgevoerd in verschillende infrastructuren en met verschillende hardwareproducten. Compatibiliteit met industriestandaarden maakt naadloze samenwerking met bestaande systemen mogelijk zonder dat er nieuwe communicatiekanalen nodig zijn.
Er zijn veel manieren om met Linistry in contact te komen: Geïntegreerd in een bestaande applicatie, op een website zonder applicatie, in een chatbot of zelfs zonder digitaal apparaat. Identificatie met een creditcard of andere chip/magnetische kaart is ook mogelijk.
- Detailhandel
- Telecommunicatie
- Evenementen
- Openbare instanties
- Apotheken
- Kappers
Meer voordelen van Linistry in een oogopslag
-
Eenvoudige toegang: Linistry is zowel on-site als op afstand toegankelijk, waardoor je maximale flexibiliteit hebt.
-
Bonus vrije tijd: Minder wachten bespaart tijd en verhoogt de klantenloyaliteit. Bezoekers kunnen hun tijd vrij besteden en verder winkelen zonder het gedoe van wachten op locatie.
-
Melding op het juiste moment: Linistry zorgt ervoor dat uw klanten op tijd geïnformeerd worden wanneer ze aan de beurt zijn.
-
Werkzaamheden op de achtergrond: Het systeem kan helpen bij het plannen van werkzaamheden op basis van binnenkomende gegevens door piek- en dalperioden weer te geven en passende communicatiemaatregelen aan te bevelen.
-
Flexibiliteit: Linistry biedt verschillende aanpassingsmogelijkheden en kan naadloos worden geïntegreerd in bestaande applicaties, websites, chatbots en meer.
Dit kan je ook interesseren
- Retail
- Content-Management | Screeenr
Screeenr is het digitale platform voor het gecentraliseerde beheer van digital signage en interactieve productconsultants.
- Scan & Go | Shopreme
Betalen in het schap. Combineer digitale prijskaartjes met een mobiele betaaloplossing die uw klanten een innovatieve winkelervaring biedt & volledig geautomatiseerde facturering mogelijk maakt.