Linistry

Revolutionaire oplossingen voor uw wachtrijmanagement

Linistry is veel meer dan alleen een softwareoplossing - het is het antwoord op de veranderende behoeften van uw organisatie en uw klanten. Met Linistry krijgt u flexibel en op maat gemaakt wachtrijmanagement dat uw activiteiten optimaliseert, uw efficiëntie verhoogt en de klantervaring naar een hoger niveau tilt.

In de detailhandel kan wachten frustrerend zijn voor klanten, of het nu tijdens het hoogseizoen, de uitverkoop of promoties is. Met Linistry kunt u deze wachttijd omzetten in waardevolle winkeltijd. Klanten hoeven niet langer in lange rijen te staan en kunnen de vrijgekomen tijd gebruiken om meer te snuffelen en te winkelen in je winkel.

Verbeter je efficiëntie en verhoog je verkoop!

DIGITAAL IN DE RIJ

Er zijn veel manieren om met Linistry in contact te komen: Geïntegreerd in een bestaande applicatie, op een website zonder applicatie, in een chatbot of zelfs zonder digitaal apparaat. Identificatie met een creditcard of andere chip/magnetische kaart is ook mogelijk.

ANDERE TOEPASSINGEN
  • Detailhandel
  • Telecommunicatie
  • Evenementen
  • Openbare instanties
  • Apotheken
  • Kappers

Meer voordelen van Linistry in een oogopslag

  • Eenvoudige toegang: Linistry is zowel on-site als op afstand toegankelijk, waardoor je maximale flexibiliteit hebt.

     

  • Bonus vrije tijd: Minder wachten bespaart tijd en verhoogt de klantenloyaliteit. Bezoekers kunnen hun tijd vrij besteden en verder winkelen zonder het gedoe van wachten op locatie.

     

  • Melding op het juiste moment: Linistry zorgt ervoor dat uw klanten op tijd geïnformeerd worden wanneer ze aan de beurt zijn.

     

  • Werkzaamheden op de achtergrond: Het systeem kan helpen bij het plannen van werkzaamheden op basis van binnenkomende gegevens door piek- en dalperioden weer te geven en passende communicatiemaatregelen aan te bevelen.

     

  • Flexibiliteit: Linistry biedt verschillende aanpassingsmogelijkheden en kan naadloos worden geïntegreerd in bestaande applicaties, websites, chatbots en meer.